Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zajęcia z języka angielskiego - Jeżyki

Gminne przedszkole w Lipcach Reymontowskich uczestniczy w regionalnym projekcie „Łódzkie Dwujęzyczne” realizowanym przez  Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Skierniewicach we współpracy z Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Łodzi oraz Samorządem Województwa Łódzkiego pod honorowym patronatem Marszałka Województwa Łódzkiego – Pana Grzegorza Schreibera. Przystąpiliśmy do tego projektu ponieważ chcemy, aby nasze przedszkolaki właściwie kształtowały kompetencje kluczowe w zakresie umiejętności językowych, były przygotowane do skutecznego używania języka angielskiego w zabawie i codziennych sytuacjach. To inwestycja w przyszłość naszych dzieci, szansa na lepszy ich rozwój, ale też radość i satysfakcja ze zdobycia nowych umiejętności. Chcemy, aby język angielski stał się naturalnym, drugim językiem używanym przez nasze przedszkolaki, a nie był traktowany jak język obcy. W myśl starego powiedzenia „Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał” uważamy, że jeśli dobrze przeprowadzimy ten projekt, to Jaś, kiedy dorośnie, nie będzie miał problemów z angielskim. Drugim bardzo ważnym aspektem udziału w tym przedsięwzięciu jest to, że nauczyciele realizujący go wcale nie muszą znać języka angielskiego. Oni wraz z dziećmi uczą się go.

Udział w projekcie rozpoczęliśmy od szkolenia i zapoznania ich z przekazanymi nam materiałami. Z ideą projektu zapoznaliśmy również rodziców naszych wychowanków. Zabawy i zajęcia cieszą się dużym zainteresowaniem wśród dzieci. Maluchy chętnie uczestniczą w zabawach, śpiewają piosenki i powtarzają słówka w języku angielskim. Nasze Jeżyki i Tygryski bardzo chętnie podjęły  wszystkie wyzwania. Za pomocą filmów edukacyjnych poznały bohaterów, którymi są kolorowe postacie uatrakcyjniające naukę. Dzieci najpierw oglądają bajkę edukacyjną, dzięki której poznają nowe słówka. Następnie poznają piosenkę, a potem wykorzystują i utrwalają słownictwo w zabawie. Można powiedzieć, że dzieci uczą się języka obcego poprzez „zanurzenie” w nim w trakcie rozmaitych czynności codziennych. Ponieważ treści programu polsko i anglojęzycznego przeplatają się, to przedszkolaki poznają otaczający świat w dwóch językach.

Dlatego właśnie warto wziąć udział w tym programie.